Tilbage til blog-oversigt

Ændringsoversigt nr. 7, oktober/november 2021

Udgivet for 6 måneder siden


Her er en liste over nogle af de forbedringer og ændringer vi har lavet i SkvizBiz de seneste måneder.

Generelle forbedringer

  • Søgefeltet i kundeoversigten kan nu søge efter tidsforbrug.
    På den måde kan du hurtigt finde alle kunder hvor der ikke er indastet et tidsforbrug endnu.
  • Forbedringer til login-håndtering:
    Der skal nu gå 2 timer med inaktivitet (i stedet for 30 minutter) før du bliver logget ud automatisk. Og du bliver ikke længere logget ud automatisk, bare fordi din mobiltelefon skifter sendemast. Vi håber det gør programmet lettere at bruge når du er på farten.
  • Hastighedsforbedringer:
    • Ved skift af medarbejder på fast rute.
    • I visning af planlægningskalenderen.
Vedr. planlægning
  • Forventet kørsel på ruten vises nu nederst på den printede ruteplan.
  • Resterende tid (tidsforbug på de kunder der ikke allerede er færdigmeldt) vises nu i kalenderen og på åbne ruter på mobilversionen, både i ruteoversigten og når man klikker ind på ruterne.
    Vi håber det giver et bedre overblik over hvor meget arbejde der endnu mangler, så det bliver lettere at planlægge, eller evt. kontakte kunder man alligevel ikke kan nå.
  • Hvis du danner en ringeliste som PDF, så indeholder den nu også kundenumre.
Vedr. regnskab og administration
  • Mulighed for at lave GDPR-udtræk for flere kunder ad gangen.
    Det kan f.eks. være praktisk hvis en hovedkunde med flere underkunder beder om alle deres informationer.
    • Bemærk at det kan tage lang tid at danne et GDPR-udtræk, så vi anbefaler ikke at prøve at gøre det for mere end ca. 10 kunder ad gangen.
  • Når du markerer en eller flere åbne ordrer, så vises total for de valgte ordrer nu i den grønne boks i højre side.
  • Du får nu en påmindelse om inkassosager der kan afsluttes.
    Når en inkassosag afsluttes efter en succesfuld inddrivelse, så krediteres de rykkergebyrer som Likvido beholder så kundens saldo kommer til at stemme.
    Hvis inddrivelsen ikke var succesfuld, så annulleres inkassosagen bare, så sagen forsvinder fra listen, og kunden igen er åben for senere at kunne sendes til inkasso med en ny saldo.

Til dig med medarbejdermodul

  • Hvis medarbejderen har adgang til det, og det i forvejen vises på den printede ruteplan, så vises provision nu også på mobilversionen.