Hvorfor skal jeg vælge SkvizBiz?


finance

Fordi du kommer til at spare både tid og penge

Du vil spare tid på kundestyring, ruteplanlægning, administration af medarbejdere, regnskab og andet kontorarbejde, så du kan bruge tiden på sjovere eller mere indbringende ting.
Og du vil spare penge ved at få bedre styr på indbetalinger, dårlige betalere, rykkere og budgetplanlægning. Du kan også let styre provisionsberegning, hvis du har ansatte eller underleverandører.


map light

Optimering af ruter

Med SkvizBiz' automatiske ruteoptimering kan du spare tid og brændstof. SkvizBiz kan nemlig hjælpe dig med at lægge dine kunder i rækkefølge efter deres placering, så du kommer til at køre mindre mellem kunderne.
Så kan du bruge mere tid på at pudse vinduer, og mindre tid på at køre ... og på at tanke. Ifølge vores statistik kan vores brugere nemlig gennemsnitligt spare næsten 30% af de kørte kilometer, ved at bruge vores automatiske ruteoptimering. Og tiden på vejene bliver ca. 25% mindre!


hello

God service

SkvizBiz hjælper dig også på mange andre områder. Din virksomhed vil fremstå mere professionel og kunne yde en bedre service overfor kunderne. Du vil i højere grad kunne koncentrere dig om at udføre dit arbejde. Og du vil få helt nye muligheder, som fx at opkræve penge via Betalingsservice eller sende påmindelser til kunderne på SMS


security

Høj datasikkerhed

Du får adgang til dine data overalt - Det eneste, der kræves, er internetadgang. Programmet virker både på Windows, Mac, Linux, samt på nyere udgaver af iPhone og Android-smartphones.
De sidste tre måneder har vi haft [ indlæser ...] oppetid!


Stadig ikke overbevist?

Vælg mellem punkterne i herunder for at læse mere om, hvordan SkvizBiz vil lette administrationen af din forretning. Husk at læse hvad vores brugere synes om programmet. Du kan også lære mere ved at se vores videoer, eller du kan bestille en gratis demo-konto.

Skræddersyet til branchen

SkvizBiz er udviklet i samarbejde med en lang række virksomheder, der tilbyder vinduespolering, rengøring og lignende serviceydelser, og programmet er på den måde skræddersyet til branchen.

Hør hvad brugerne siger

"Jeg skiftede til SkvizBiz efter at have brugt C5 i 10 år. Jeg var lidt nervøs over at skulle skifte, da vi alle jo ved regnskab og kunde database er meget vigtige og fortrolige oplysninger. Men jeg vil sige, det er det bedste jeg har gjort. Programmet fungerer perfekt. Rutestyringen og rykkerfunktionen er fantastisk, da det hele bare kører automatisk. Jeg har kun godt at sige som SkvizBiz, og har man nogle ting man synes kunne være nyttige som ikke er i programmet, er de lydhøre og som oftest kommer det med i den næste opdatering."
- Jesper Farsø, www.jfpolering.dk

"Jeg kan ligeså godt sige det som det er: Jeg var simpelthen ikke selvstændig vinduespudser hvis ikke det havde været for SkvizBiz. Jeg tog hellere støtten end sidde og rode med det manuelt. KH Richo B."
- Richo Dyrvig, www.dyrvig-vp.dk

"Jeg plejer at sidde søndag formiddag og hente betalinger hjem fra GiroBank, printe dem ud på hver sit a6, sortere dem efter ruter, finde hver kunde i ruten, og krydse af at de har betalt. Nu har jeg lige hentet ugens betalinger, hentet dem ind i SkvizBiz, trykket opdater, og, BLING, det samme er klaret på under 3 min."
 - Lars Hansen - www.a3-polering.dk

"SkvizBiz er et helt igennem fantastisk program, ganske unikt, det opfylder alle de krav jeg havde til et vinduespudserprogram. Det er en stor hjælp i hverdagen, og sparer mig for meget tid, samt hjælper mig med at holde styr på kunder, aftaler, osv. og ikke mindst, om kunderne betaler rettidigt. Supporten hos SkvizBiz' udviklere Vikiallo er også til 5 stjerner, ingen lange tlf. ventetider, man kommer til med det samme, og de hjælper en med spørgsmål eller problemer på en meget hurtig og professionel måde. Jeg kan kun sige, at hvis du ønsker mere tid og overblik i din hverdag, så skal du vælge SkvizBiz"
 - Carsten Allesø - www.ca-polering.dk

"Det jeg har erfaret indtil videre er intet mindre end imponerende, i forhold til de systemer vi tidligere har kørt med. Vi har ikke sendt en eneste faktura med posten endnu. Alt bliver sendt via e-mail. (Vi har rengøringskunder, boligforeninger, byggefirmaer og andet, og kun enkelte ruter til vinduespudsning)
Der har været 100% glæde og tilfredshed hos kunderne. Vi sparer porto, og vi glemmer ikke at poste brevene. Vi tager vort "firma" med på ferie, og kan ordne div. ting dér, når tiden bliver for lang. (Man kan også lade være jo). Og så har vi aldrig oplevet bedre og billigere service i forbindelse med IT. Vi skal nok prøve at spejde efter noget negativt, men den bliver svær. ;-) Nu glæder vi os til at komme videre med at lære det hele bedre at kende. Nå ja... så kan man jo ikke lade være med at tale om det til højre og venstre. Det er nok lidt belastende for vores omgivelser, men det er jo et offer vi må bringe."
 - Bjarne Poulsen - www.bpvinduespolering.dk

"Hvor er jeg bare tilfreds med SkvizBiz! I gør det virkelig godt med jeres konstante udvikling! Jeg anbefaler andre dette program hver gang jeg kan komme til det!"
 - Thomas Maxim www.maximvinduespolering.dk

"Tak for hjælpen. Er virkelig glad for alt det programmet kan. Det sparer tid i det daglige!"

"Tidligere sad min hustru og jeg tilsammen ca. 60 timer ugentligt for at styre vores kunder, ruter, medarbejdere, provisionsberegning, rykkere og indbetalinger. Nu har vi svært ved at bruge mere end 8 timer ugentligt. SkvizBiz har tjent sig hjem mange gange, allerede den første måned".

"Jeg har længe villet skifte de manuelle indbetalingskort ud, men de programmer, der har været skræddersyet til branchen, har været alt for dyre. Dejligt at I har lavet SkvizBiz. Den kan det, jeg har brug for, til en meget fornuftig pris."

"Min største udfordring er at holde styr på hvem der har betalt og så få rykket dem, der ikke har betalt. At SvizBiz gør dette automatisk er en meget stor hjælp."

"Med SkvizBiz får jeg mindre papirarbejde og bedre styr på mine kunder."

"Hvor er det smart at jeg kan udskrive alle indbetalingskort og fakturaer på én gang til en hel rute, i stedet for at skulle udskrive til hver enkelt kunde."

"Før skrev jeg mine indbetalingskort i hånden, nu ser de mere professionelle ud og det går meget hurtigere."

"Det er fedt, at jeg ikke skal installere et program - jeg går bare på nettet og taster min kode ind, og så er jeg i gang."

"Tidligere sad jeg hver weekend i 5 til 6 timer for at forsøge at finde ud af indbetalinger, hvem der skulle rykkes, planlægge næste uges arbejde og skrive fakturaer ud. Nu tager det max 30 minutter."