Tilbage til blog-oversigt

Ændringsoversigt nr. 1, 2021

Udgivet for 7 måneder siden


Nyheder i 2021

Som vi skrev i første blogopslag her på siden, så bliver der løbende lavet nye opdateringer i SkvizBiz, også uden at du først skal opgradere din konto.

Vi har samlet alle de ændringer der er sket i 2021 her:

Til alle bruger

  • Teksten til kunder angående håndværker-/servicefradrag er rettet til, så den passer hvert år. Tidligere indgik beløbsgrænser og årstal i teksten, og den skulle derfor rettes til hver gang du sendte fradragsopgørelser ud. Det er ikke nødvendigt længere.
  • Du kan nu selv vælge om mobiludgaven af SkvizBiz skal vise dig notaterne fra kalenderen for hele den kommende uge, eller bare de noter der ligger i dag.
  • På den liggende ruteplan kan du nu udover at vise hver kundes samlede omsætning, også vælge at vise hver enkelt aftales pris.
  • Der er nu en genvej til at annullere åbne opgaver på en rute og sætte dem tilbage i kalenderen, direkte fra planlægningskalenderen. Tidligere skulle du gøre det via "Åbne ruter".
  • Når du laver et kontoudtog til en kunde, så kan du nu vælge "Sortering: "Gruppér udlignede" for at lave en visuel gruppering af udlignede posteringer på kontoudtoget. Det kan gøre det lettere for kunden at se hvilke indbetalinger og fakturaer der er udlignet med hinanden.
  • Søgefunktionerne i fakturaarkivet er blevet forbedret og bruger nu vores nye smarte søgefunktion. Hvis du har misset den, så kan læse mere om den her: Tip: Smart søgning i kundeoversigten.
  • Ombrydning af lange tekster på kontoudtog. Tidligere kunne man ikke skrive en tekst på f.eks. et kontoudtog der fyldte mere end en side, men nu kan du skrive mange flere linjer end før, hvis du har brug for det til f.eks. din egen tekst på en fradragsopgørelse eller et kontoudtog.
  • Diverse hastighedsforbedringer. Blandt andet har vi forbedret hastigheden i kundekalenderen, planlægningskalenderen og kassekladden.

Til brugere med medarbejdermodul

  • Tidsforbrug vises nu på provisionsopgørelser, sammen med en sum af tidsforbrug i bunden. Tidsforbruget vises også i listen over afregnet provision.
  • Medarbejdere med adgang til at fakturere kan nu også notere ekstra opgaver på en kunde når de færdigmelder fra mobiludgaven. Tidligere krævede det at medarbejderen kunne færdigmelde uden godkendelse fra en superbruger, men nu er det tilstrækkeligt at medarbejderen selv har adgang til at danne fakturaer.

Til dig der bruger MobilePay MyShop

  • Forbedringer til QR-koder og MobilePay-betalingslinks. Den seneste opdatering til Android kunne give problemer når man scannede en MobilePay-QR-kode eller brugte et betalingslink til MobilePay fra en fakturaemail. Det har vi nu fundet en løsning på, så dine kunder igen har let ved at betale med MobilePay, også selvom de har opgraderet deres telefon.