Tilbage til blog-oversigt

Opdateringer til MobilePay og Likvido

Udgivet lige nu


Denne gang har vi bare en lille opdatering til dig, men det var nogle ting der ikke rigtig kunne vente.

MobilePay

Hvis du bruger MobilePay Fast betaling, så er der fremover kun 1 dags forsinkelse på betalinger i stedet for 2. Hvis du er godkendt til straksopkrævninger, så er der ingen ændring for dig, og du får stadig beløbet med det samme 💨

Vi har også lavet lidt opdateringer til QR-koderne til MyShop, så de følger MobilePays eget opdaterede format. Hvis du oplever, at dine kunder bliver sendt videre til MobilePay-appen, men får fejlmeddelelsen "Vi kan ikke genkende QR-koden", så kan du enten kontakte MobilePay om problemet, eller du kan skifte til en ePayments-aftale. Du kan læse mere om, hvad ePayments kan, og hvad det koster her.

Handelsbetingelser og vilkår

Nu kan du lægge dine handelsbetingelser og vilkår ind i SkvizBiz, eller lægge et link ind, hvis du allerede har dem på din hjemmeside. Hvis du slet ikke har nogen handelsbetingelser og vilkår, så kan du bruge vores skabelon til hurtigt at komme i gang. Du finder indstillingerne under Indstillinger > Opsætning > Handelsbetingelser og privatlivspolitik 📄
Hvis du gerne vil tilbyde dine kunder MobilePay Fast betaling, så er det et krav, at du har nogle handelsbetingelser, som kunderne skal godkende i forbindelse med, at de tilmelder sig Fast betaling. Det med, at kunderne skal godkende vilkårene, er vi ved at lave en løsning på. Vi venter bare på den sidste godkendelse fra MobilePay, før vi lægger løsningen i drift.

Inkasso

Vi har opdateret brugerfladen lidt, så du nu får en advarsel, hvis du forsøger at annullere en igangværende inkassosag hos Likvido. Det er nemlig sådan fremover, at hvis der har fundet nogen indbetalinger sted på en inkassosag (uanset om det er direkte til dig eller gennem Likvido), så kan sagen ikke længere annulleres omkostningsfrit. Du kan stadig annullere sagen, men så kommer du desværre selv til at hæfte for de gebyrer, der er tilskrevet sagen – i det omfang debitors indbetalinger direkte til Likvido ikke dækker gebyrerne.
Med andre ord: når først sagen ruller, og debitor er begyndt at indbetale, så er det bedst at lade sagen køre færdig og lade Likvido beslutte, hvornår den skal afsluttes.

Kalenderen

Når du tilføjer en aftale via kundekalenderen, så kigger systemet nu på, om der er sat et specifikt tidspunkt på kundens aftaler, og hvis der er et enkelt specifikt tidspunkt, så bliver det automatisk valgt i listen med klokkeslæt. Du kan stadig selv ændre det, men på denne måde bliver du lettere opmærksom på, at der normalt er en aftale med kunden om, at de bliver besøgt på et bestemt tidspunkt 🕒


Det var alt for denne gang. Vi ønsker dig en god dag! 😎❄️