Tilbage til blog-oversigt

Ny opdatering: Juster priser ekskl. moms, forbedringer til smartsøgning, og mere

Udgivet for mindre end ét minut siden


Denne opdatering indeholder blandt andet muligheden for at lave prisjusteringer ekskl. moms, forbedringer i den nye MobilePay-oversigt, og lidt flere praktiske tilføjelser rundt omkring i programmet.

Prisjustering

Prisjusteringer kan nu foretages ekskl. moms, og du kan også justere stykpriser direkte. Det giver mere fleksibilitet i prisjusteringern, og gør det særligt lettere at justere priserne for dine erhvervskunder 📈

Regnskab

Vi glemte at beskrive det i sidste indlæg, men der er kommet en ny oversigt i Regnskab > Udtræk > Årsbudget omsætning, hvor du kan se, hvilke betalingsmetoder dine kunder benytter mest. Der har kontantbetalinger nu også fået sin egen kategori.
Hvis du overvejer enten at tilkoble Betalingsservice eller MobilePay, så håber vi, at oversigten her kan hjælpe dig med at få en fornemmelse af, hvor mange der vil bruge løsningen, og hvad det dermed vil koste dig.
Oversigten kan også bruges, hvis du allerede har MobilePay MyShop og gerne vil tilmelde dig MobilePays nye løsning, "integreret betaling" (også kaldet ePayments). Der vil de nemlig gerne i tilmeldingsprocessen vide, hvor mange af dine betalinger du forventer kommer til at gå gennem MobilePay, og hvis du allerede har en MyShop-løsning i dag, så burde det tal være nogenlunde retvisende 📱

Brugerfladen

  • Der er nu en søgefunktion i MobilePay-listen, så du hurtigt kan finde specifikke betalinger.
  • Listen over MobilePay ePayments viser nu betalingsdato i stedet for fakturadato, så oversigten giver lidt bedre mening.
  • I fakturaarkivet kan smartsøgningen søge efter fakturatotal eller linjebeløb. Det kan gøre det lidt lettere at finde ud af hvilken faktura det kan dreje sig om, hvis du har en indbetaling, som du ikke kan finde ud af, hvor hører til 🔍

Medarbejdermodul

  • Du kan nu vælge mellem stigende og faldende datosortering i provisionslisten.
  • Det er blevet muligt at vise medarbejderes kassebeholdning på startsiden i mobilversionen. Du kan slå det til under Indstillinger > Opsætning > Brugerfladeindstillinger. For at medarbejderen kan se sin kassebeholdning, kræver det, at de har adgang til at se deres provisionsopgørelse, og at der er sat en specifik kassekonto op på medarbejderen.

API

Via API'et kan du nu sætte indstillinger for "Ring før besøg", "SMS før besøg" og "SMS efter besøg" når du opretter eller ændrer kunder.

Fejlrettelser

Det er ikke længere muligt at slette kunder, som har en uafsluttet inkassosag. Det kunne medføre nogle problemer, hvis inkassosagen blev løst, og der derfor automatisk blev bogført en indbetaling på kunden efter den var slettet.
Kontakt SkvizBiz's support, hvis du er kommet til at slette en kunde, der stadig har en aktiv inkassosag; så kan vi hjælpe med at løse problemet 🔧


Vi håber, at de her forbedringer vil gøre den del af din hverdag, du bruger i SkvizBiz, lidt lettere.