Tilbage til blog-oversigt

Hjælp til at holde prisen på MobilePay nede

Udgivet for 8 måneder siden


Som vi for nylig annoncerede har vi nu en løsning klar, som kan hjælpe dig der bruger MobilePay MyShop til at holde gebyrerne nede.

Det er kun en uge siden vi sidst udgav nyt, men der har alligevel sneget sig lidt ekstra småting med denne uge 🥷

MobilePay

MobilePay har valgt pr. 1/10-2023 at ændre prisstrukturen for at bruge MobilePay MyShop.
Fremover sætter de som udgangspunkt prisen pr. betaling til 0,99% af beløbets størrelse. Det betyder i praksis at jo større beløb dine kunder betaler, desto mere skal du give for MobilePay MyShop.
For at hjælpe dig med at holde omkostningerne til MobilePay nede, men stadig at tilbyde dine kunder den letteste måde at betale på, har vi nu lavet en løsning hvor du kan sætte et maks.-beløb for hvornår dine kunder bliver tilbudt at bruge MobilePay.
Hvis beløbet din kunde skal betale bliver større end det maks.-beløb du vælger under "Indstillinger > Opsætning > Mobilbetalinger", så vil kunden ikke få tilbudt at betale med MobilePay MyShop.

For en god ordens skyld skal vi nævne at kunderne selvfølgelig stadig kan vælge at betale med MobilePay hvis de har dit MyShop-nummer og laver overførslen manuelt. Det kan SkvizBiz ikke forhindre, men vi kan sørge for at kunderne ikke bliver opfordret til det 🙈

Små justeringer og fejlrettelser

  • Vi har forbedret advarslen når du annullerer en åben rute fra kalenderen.
    Tidligere var det ikke tydeligt at det var alle de ruter der blev dannet samtidig, og ikke kun netop de valgte kunder, der blev sat tilbage.
    Nu er det mere tydeligt at knappen fungerer ligesom den tilsvarende knap i "Åbne ruter".
  • Hvis din handlingslog henviser til en intern besked, som selv henviste til en bogføringskladde, så laves der nu et link til bogføringskladden direkte fra handlingsloggen.
    Det kan i nogle tilfælde gøre det lettere for dig at finde en bestemt kassekladde
  • Vi har rettet en fejl med forhåndsvisningen af bilag i form af PDF- og eml-filer. Så hvis du har set "Det ser ud til, at du mistede forbindelsen til SkvizBiz-serveren"-fejlen lidt for ofte den seneste uge når du har arbejdet med bilag i kassekladden, så skulle det gerne være slut nu 👍