Tilbage til blog-oversigt

Opdateringer til SkvizBiz

Udgivet for cirka 1 år siden


Nye opdateringer – hvornår?

Hvis du har brugt SkvizBiz igennem længere tid, så har du sikkert vænnet dig til, at der er kommet 2-3 nye opdateringer om året, lige siden vi begyndte tilbage i 2009. Og så undrer du dig måske over hvorfor der ikke er kommet så mange nye opdateringer på det seneste.
Dét er der en god forklaring på! Og det er ikke fordi vi er holdt op med at udvikle på systemet 😉

Ny måde at udgive opdateringer

Tidligere opsamlede vi alle de nye funktioner og opdateringer vi lavede, og så frigav vi dem på én gang. Så fik du en besked på startsiden af din SkvizBiz-konto, om at du nu kunne opgradere til den nye version, og så var der ofte en væg af tekst der beskrev de opdateringer og ændringer vi havde lavet. De færreste kom igennem det hele... 🤯

Det var en tidskrævende proces at samle og klargøre opdateringerne. Men efterhånden som teknologien har udviklet sig, er der kommet nye muligheder til. Det betyder blandt andet, at vi ofte kan frigive de nye ting vi laver i SkvizBiz meget hurtigere, og uden at du skal til at opgradere din SkvizBiz-konto. Det vil stadig være nødvendigt en gang imellem, men som regel kan det faktisk undgås. Og så vil vi hellere bare give dig de nye opdateringer og forbedringer med det samme, uden at du skal forstyrres med det, eller vente et halvt år på vores næste opdatering.

Hvilke forbedringer laver I så?

Hvis du nu hører til de af vores brugere der (ligesom os selv) elsker at læse om alt det nye og holde sig opdateret, så skal du heller ikke snydes for nyhederne fra SkvizBiz. Fremover kan du læse om de mange opdateringer og forbedringer her på vores blog, på skvizbiz.dk/blog. Her vil vi løbende skrive opdateringer om hvad der rører sig, og ind imellem også lidt mere uddybende forklaringer til nogle at de større opdateringer eller tips til hvordan du får endnu mere ud af programmet. Så se frem til flere indlæg i den nærmeste fremtid 🙂