Tilbage til blog-oversigt

Kundeportal i SkvizBiz

Udgivet for 10 måneder siden


Hvad er en kundeportal?

Kort sagt, er en kundeportal et sted hvor dine kunder kan klikke ind og se deres aftaler, priser, hvornår de næste gang får besøg, og flere andre ting.

Via kalenderen i SkvizBiz kan du let sende en mail eller SMS rundt til alle kunder i en bestemt periode – f.eks. dem der skal pudses i den kommende uge – med et link til deres kundeportal. Så kan de se hvornår du har planlagt at besøge dem. Og hvis du sætter klokkeslæt på dine aftaler, så vil kunderne også kunne se hvornår på dagen du kommer forbi. 1

De kan også se deres priser, hvis du tillader det, og de kan se deres andre aftaler. Måske får de ikke pudset indvendig hver gang, men ved at se indvendig pudsning i blandt deres aftaler, bliver de mindet om at bestille det.

Kan man få flere informationer i kundeportalen?

Ja, den bliver løbende udbygget. For eksempel planlægger vi at udvide kundeportalen med et online kontoudtog. Så vil kunden altid kunne se om de har fået betalt deres sidste regning. Og hvis du bruger MobilePay MyShop, så vil kunden kunne betale sin regning med få klik via kundeportalen.

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvis du allerede har en SkvizBiz-konto, så er kundeportalen en del af dit abonnement. Du skal endelig bare kontakte os på mail@skvizbiz.dk, hvis du gerne vil høre nærmere om kundeportalen og se hvordan den fungerer.


  1. P.S.: vi udvikler på en funktion der gør det let at sætte klokkeslæt på alle dine kunder, baseret på køretiden mellem kunderne, og hvor lang tid du er hos dem hver især.