Tilbage til blog-oversigt

Hjælp til bedre levering af emails

Udgivet for cirka 2 år siden


Ny tjekliste i SkvizBiz

Vi får ofte henvendelser om hvorvidt der er noget man kan gøre, for at sikre sig at fakturaer ikke ender i spamfilteret hos brugerne. Eller endnu værre, at de slet ikke når frem!

Sandheden er godt nok, at det 100% er modtagerne der står for at beslutte om en mail er reel, eller om den skal fanges i deres spamfilter.
Men selvom du ikke kan tvinge en mail igennem spamfilteret, så er der alligevel flere ting du kan gøre for at hjælpe modtagerne på vej, så de ikke tager fejl og opfatter din faktura som uønsket post.

Derfor har vi nu lavet en automatisk tjekliste du kan gennemgå, for at sikre dig at du har sat alt op på den bedste måde.
Når du er logget ind i SkvizBiz, så skal du gå ind under Indstillinger > Opsætning > Avancerede indstillinger for afsendelse af email, og derfra kan du trykke på "Hent tjekliste". Så gennemgår systemet automatisk din mail-opsætning, og finder frem til om der er noget du kan gøre anderledes. Hvis der er det, så fortæller tjeklisten også hvad du skal gøre for at løse problemet.
Og hvis nu ord som "domænenavn" – eller forkortelser som DNS, SPF og lignende – ikke siger dig en brik, så fortæller tjeklisten også hvem du evt. kan kontakte for at lave de ændringer der skal til.

Når det er relevant, så fortæller tjeklisten også hvorfor det punkt er vigtigt, og hvilke problemer det kan give hvis du ikke udfører det.

Vi håber meget, at denne nye tjekliste kan hjælpe dig i den rigtige retning, så alle dine fakturaer fremover når frem til kunderne!