Saml regnskab og administration

Bruger du i dag tid på at sidde og indtaste alle dine indtægter og udgifter i et regnskabssystem? Eller betaler du din revisor i dyre domme for at gøre det?
Måske har du i dag kundestyring, fakturering og regnskab adskilt i to eller flere systemer, og er tvunget til at indtaste nogle af de samme oplysninger flere steder? Med SkvizBiz får du det hele samlet ét sted, og du slipper for irriterende dobbeltarbejde.

Når man vælger SkvizBiz med finansmodul tilkoblet, bliver SkvizBiz et fuldt fungerende regnskabsprogram. Når du fakturerer og når kunder indbetaler, bliver det naturligvis automatisk bogført i regnskabet, så du slipper for at taste det to gange.

Konter også nemt udgifter i kassekladdenNoget af det smarteste er, at når du alligevel indlæser kunders indbetalinger fra banken, så kan du også tage dine udgifter med ind i samme arbejdsgang. Når en udgift indlæses, kender programmet både dato, tekst og beløb fra banken. Derfor skal du kun vælge hvilken omkostningskonto, udgiften skal bogføres på, og så finder programmet ud af resten. Du slipper for at taste det hele og minimerer risikoen for tastefejl. Samtidig går det så hurtigt, at det ikke behøver være noget man udskyder til absolut sidste øjeblik.

Når der skal laves momsregnskab eller balance for året, eller når du bare gerne vil have et overblik over hvordan forretningen går, så beder du bare programmet om de ønskede tal, og få sekunder senere har du et komplet overblik.

Bemærk at nogle af disse funktioner kun er tilgængelige, når du køber finansmodulet til SkvizBiz.

Log ind